Steun Leverstichting Nederland

Uw geld en steun is hard nodig voor het Albert Bruin Overleverhuis. Helpt u mee? U kunt ons op verschillende manieren steunen:

Eenmalige Gift

Vaak besluiten mensen naar aanleiding van een speciale gelegenheid een eenmalige gift te doen aan een goed doel. Bij bijvoorbeeld een 25-jarig huwelijk, het behalen van een bepaalde leeftijd, of ter herinnering aan een overledene. Natuurlijk kunt u ook zonder specifieke reden een eenmalige gift doen.

Wilt u een bijdrage leveren aan het werk van Leverstichting Nederland? U kunt uw gift storten op rekening NL10INGB0000004884 ten name van Leverstichting Nederland, Breukelen.

SupportActie

Steun de Leverstichting Nederland en win! De Support Actie is een Nederlandse loterij waarbij liefst 80% van uw inleg ten goede komt aan het goede doel of de vereniging van uw keuze. Ook de Leverstichting Nederland kunt u op deze manier steunen en ú maakt kans op prijzen! Klik hier om mee te spelen met SupportActie »

Nalatenschap

U kunt bij testament geld of goederen nalaten aan de Leverstichting Nederland. Het opmaken van een testament gebeurt bij de notaris. Wilt u meer informatie over deze manier van erflating? Bekijk dan hier de folder Schenkingen, legaten en erfenissen of raadpleeg uw notaris.

Schenkingen

Deze kunnen eenmalig zijn of jaarlijks voor een bepaalde periode. Deze schenkingen zijn onder bepaalde voorwaarden fiscaal aftrekbaar. Bent u geïnteresseerd in deze vorm van steun, bekijk dan hier de folder Schenkingen, legaten en erfenissen.

Website door Benjamin Verkleij